"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагог-психолог

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына сәйкес "Ақмола облысы Білім басқармасы Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының 2 жалпы білім беретін мектебі" КММ. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 30 наурызда № 7495 болып тіркелді жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 2021.11.19 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021.11.22 № 432 "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" бірлескен бұйрығымен. 1 ставка жүктемемен уақытша бос лауазымға орналасуға

Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100,

Т. 55435, 87778805699

atb.shkola2@gmail.com

2) педагог-психолог талап етіледі, педагогтің біліміне, біліктілігі мен жұмыс өтіліне байланысты лауазымдық жалақысы 168580 т.т. құрайды.

3) Педагогтің көрсетілген бейін бойынша жоғары педагогикалық немесе арнайы орта педагогикалық білімі болуы тиіс, жұмыс тәжірибесі және біліктілік санатының болуы құпталады.

4) құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі. Құжаттарды қабылдау Атбасар ауданы, Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100 уй3, 106 кабинет  мекенжайы бойынша жүзеге асырылады.

5) конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тізбесі қажет:

     Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

    жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

     кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

     Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

     еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

     "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

     психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

     наркологиялық ұйымнан анықтама;

     Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

    Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

6) уақытша бос лауазымның мерзімінегізгі қызметкердің бала күтіміне байланысты демалысы кезінде.

 

Педагог-психологтің лауазымдық міңдеттері:

    білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік салауаттылығын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады;

         білім алушылардың, оқушылардың, педагогикалық ұжымның және білім алушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын адамдардың психологиялық мәдениетін қалыптастырады;

        инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;

        қорқыту мен суицидтің алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

    әртүрлі профильдер мен мақсаттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқудағы, тұлғаның дамуы мен мінез-құлқындағы проблемаларды жедел анықтайды және психологиялық қорытынды жасайды;

     ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог көмекшісі жүзеге асыру үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу бағдарламаларын әзірлейді;
      әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық көмек көрсетеді;
     дарынды оқушыларға психологиялық қолдау көрсетеді;
     ата-аналарға, мұғалімдерге, мамандарға нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультациялық көмек көрсетеді;
     педагогикалық ұжымға, сондай-ақ білім алушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға білім алушылардың тұлғалық және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу мақсатында зерттеу материалдары негізінде психологиялық талдау жүргізеді;
   белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық-әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналысын өткізу жұмыстарына, білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген сауықтыру, тәрбиелік және басқа да іс-шараларға қатысады;
    кәсіби құзыреттілігін арттырады, мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;
    Бала құқықтары туралы конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;
     балалардың өмірін, денсаулығы мен құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;

     оқушылардың, оқытушылардың және басқа да қызметкерлердің арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

 

            Білуге тиіс:

       Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын және білім беру мәселелері жөніндегі басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
     тұлға психологиясы, дифференциалды бала және жас әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;
     педагогикалық әдеп нормалары;
     дефектология, психотерапия, сексология, психикалық гигиена, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік оқу және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;
      белсенді оқыту әдістері, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас;
      жеке және топтық кеңес берудің заманауи әдістері, бала дамуын диагностикалау және түзету;

      еңбек заңнамасының негіздері, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.

            Біліктілік талаптары:

        «Педагогика және психология» мамандығы бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе жұмыс тәжірибесіне қандай да бір талаптар қойылмаған сала бойынша жоғары медициналық білім;
    және (немесе) біліктілігіңіз жоғары немесе орта деңгейде болса, мамандығыңыз бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, оқытушы-сарапшы үшін - кемінде 4 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;
    және (немесе) біліктілігіңіз жоғарырақ болса, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: магистр-мұғалім үшін 5 жылдан кем емес.

             Құжаттар 12.03.2024 бастап 18.03.2024 аралығында қабылданады, комиссия отырысы 19.03.2024 ж.

Жаңартылған күні: 11.03.2024 16:55
Құрылған күні: 11.03.2024 16:55

Текст