Дайындау және тапсыру кезінде оқушыларды психологиялық қолдау Педагог-психологтың кеңестері МОДОҒА қалай дайындалу керек
1. Өзіңіз үшін не білетініңізді, не істей алатыныңызды және не білмейтініңізді және не істей алмайтыныңызды анықтаңыз.
2. Қайталау жоспарын жасаңыз.Егер сіз бір уақытта екі түрлі пәндерді қайталасаңыз, жақсы нәтижелерге қол жеткізесіз (мысалы, математика мен тарих, география және орыс тілі, физика және шет тілі және т. б.).Заттардың бірі сүйікті, ал екіншісі сүймейтін болса жақсы.
3. МОДОДАН бір күн бұрын, сондай-ақ МОДОне күнінде ештеңені қайталаңыз. ҚАЙТАЛАУ ТЕХНИКАСЫ.
1. Сыныптасыңызбен бірге сабаққа уақыт бөліңіз. Сіздердің әрқайсыларыңыз басқа нәрседе күшті. Бір-біріне көмектесу, түсіндіру маңызды қиын сұрақтар.
2. Материалды үлкен бөліктерде қайталаңыз. Материалды бөлу керек бұл пән бір-бірімен біріктірілген бірнеше үлкен бөліктерге арналған мағынасы бойынша Дос. Мұндай бөлім әдетте бірнеше тараудан тұрады. Барлығын оқыңыз.
3. "Ұмытылған материалды" үш күнде қайталаңыз, ал келесі үш күнде оны оқыған кезекпен қайталаңыз. Келесі қайталау кезінде оқуды емес, қайта айтуды бастаңыз – дауыстап және қатты!
4. Егер түсінбесеңіз, қайталамаңыз. Оны өзіңіз анықтауға тырысыңыз. Қалай түсінгеніңізді сұраңызбұл материал сіз мезгіл-мезгіл бірге айналысатын досыңыз.Егер әлі де сұрақтар туындаса, мұғаліммен кеңесіңіз.
5. Жұмыстағы үзілістерді есте сақтаңыз. Егер сіз тез жұмыс жасасаңыз, 10 үзіліс жасаңыз әр 30-45 минут сайын жұмыс жасаңыз. Егер сіз баяу жұмыс жасасаңыз, онда жасаңыз әр сағат сайын үзіліс жасаңыз.Кейде күрделі материалды оқығаннан немесе қайталағаннан кейін өте қысқа үзілістер жасаңыз (1-2 минут). 6. Бос уақытыңызды қозғалыста және таза ауада өткізіңіз.
7. Тапсыру кезінде достарыңызбен шулы кездесулерді кейінге қалдырыңыз компаниялар. Оны"кейін" қалдырыңыз. Психологтарға МОДО жүргізгенге дейін және кезінде мінез-құлық бойынша ұсыныстар 1. Мод басталардан бір күн бұрын демалуға тырысыңыз. 2. МОДО алдында міндетті түрде жақсы
3. Міне, сіз сынып есігінің алдындасыз. Тыныштал! Тыныс алу жаттығуларын жасаңыз.Сыныпқа барыңыз. Сіз неғұрлым көп уайымдайтын болсаңыз, сыныптастарыңыздың ортасында қалмасаңыз, соғұрлым шиеленіс, сенімсіздік, қорқыныш сезімдері күшейеді. 4. Эмоцияларыңызды ретке келтіріңіз, ойларыңызды жинаңыз.
5. Бәрі ойдағыдай болатынына сеніммен сыныпқа батыл кіріңіз.
6. Ыңғайлы отырыңыз, арқаңызды түзетіңіз. Сіз бәрінен жоғары, ақылды, айлакер екеніңізді ойлаңыз, сонда сіз жақсы боласыз. "Мен сабырлымын, мен мүлдем сабырлымын"деген сөздерге назар аударыңыз.Оларды бірнеше рет баяу қайталаңыз. Ойларды алып тастаудың қажеті жоқ, өйткені бұл қосымша шиеленісті тудырады.
7. Кернеуді жеңілдету үшін тыныс алу жаттығуларын жасаңыз: - ыңғайлы отырыңыз, - мұрын арқылы терең тыныс алу (4-6секунд), - тыныс алу (2-3секунд).
8. Болашақта алаңдамау және сұрамау үшін мұқият тыңдаңыз тестілеуді рәсімдеу туралы қосымша сұрақтар. Сізге бәрі түсіндіріледі: қалай нысанды толтыру, қандай әріптермен жазу, мектеп нөмірін қалай кодтау және т. б.
9. Айналаңыздағы адамдарға назар аударуға және ұмытуға тырысыңыз. Сіз үшін бар тесттің орындалу уақытын реттейтін сағаттар ғана. Тапсырмаларды соңына дейін оқыңыз. Асығыс сіз түсінетін нәрсеге әкелмеуі керек бірінші сөздерге арналған тапсырма, ал соңын өзіңіз ойлап табасыз.
10. Барлық сұрақтарды қарап шығыңыз және жауаптарыңыздан бастаңыз. Сонда сіз тынышталып, жұмысмағына енесіз. Кез келген сынақта Сіз жақсы білетін сұрақтар бар, тек жиналыңыз ойлар.
11. Жаңа тапсырманы бастағанда, алдыңғы тапсырманың бәрін ұмытыңыз-әдетте тесттердегі тапсырмалар бір-бірімен байланысты емес.
12. Алып тастау әдісімен әрекет етіңіз! Сол жауаптарды дәйекті түрде алып тастаңыз, олар сәйкес келмейтіні анық.
13. Егер сіз жауаптың дұрыстығына күмәндансаңыз, таңдау жасау қиын. Өз түйсігіңізге сеніңіз! 14. Жұмысыңызды тексеру үшін уақыт қалдырыңыз, кем дегенде, үлгеру үшін көзбен жүгіріп, айқын қателіктерді байқаңыз.
Сізге сәттілік тілейміз!