"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бесінші сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдерге арналған ұсыныстар

09.09.2022

Жұмыс істейтін ұсыныстар.педагогтерге ұсынымдар бесінші сыныптарда 5-сынып жетекшілеріне

Сынып жетекшісі-білім беру процесінде өте маңызды тұлға. Өкінішті, егер оның функциялары толық емес педагогикалық жүктемеге қосымша болса. Сынып ұжымындағы микроклимат сынып жетекшісіне толығымен байланысты, көбінесе-оқу қызметінің нәтижелері. Егер сынып жетекшісінің өзі коммуникативті қиындықтарға тап болса, оған балалармен, мұғалімдермен және ата-аналармен байланыс орнату қиынға соғады. Егер ол мамандық бойынша мұғалім болмаса, оған оқу процесін бақылау, оқушылардың қызығушылықтары мен ата-аналарының тілектерін ескере отырып, ықпал ету оңай болмайды. Егер сынып жетекшісі өзінің тікелей функционалдық міндеттерінің немқұрайлы орындаушысы болса, онда әр оқушының жаны "ауырмайды", содан кейін кім шамадан тыс жүктеме туралы ойлайды, оқушының денсаулығын сақтауға қамқорлық жасайды, қабілеттерін дамытуға және әрқайсысының барлық мүмкіндіктерін тартуға алаңдайды

Пән мұғалімдеріне ұсыныстар 1. Бейімделу кезеңінің қиындықтарын, терминологияны таңдаудағы бесінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін, әдістемелік әдістерді таңдауды қарастырыңыз.

2. Оқушыларды үй тапсырмаларымен шамадан тыс жүктемеңіз, оларды оқушының дайындық деңгейін, жасының гигиеналық талаптарын ескере отырып мөлшерлеңіз.

3. Сабақтың қарқынын қадағалаңыз-жоғары қарқын көптеген балалардың материалды игеруіне кедергі келтіреді.

4. Сыныппен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

5. Әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында, сынып және жалпы мектеп жиналыстарында оқушыларға бірыңғай талаптар жасаңыз (бірыңғай орфографиялық режимді, бағалау критерийлерін сақтаңыз).

6. Жалпы оқу дағдылары мен дағдыларын дамытыңыз, балаларды дұрыс оқуға үйретіңіз.

7. Оқушылардың ата-аналарымен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

8. Ешқашан бағалауды оқушыны жазалау құралы ретінде пайдаланбаңыз. Жетістіктерді бағалау сәттілікке бағытталуы керек, оны төмендетуге емес, оқуға деген ынтаның дамуына ықпал етуі керек.

9. Әрбір жеке оқушының дамуындағы оң динамиканы байқаңыз ("Маша мен Петяны" салыстыруға болмайды, "кешегі және бүгінгі Петяны"салыстыруға болады).

10. Өзін-өзі бақылау дағдыларын, жұмысыңызды және сынып жұмысын бағалау қабілетін дамытыңыз. Қателіктеріңізді мойындаудан қорықпаңыз. Сіздің жұмысыңыздағы барлық жағымсыз және жағымсыз жақтарды үнемі талдаңыз.

11. Топтарда, жұпта, жеке жұмыс әдістемесін әртараптандырыңыз.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 09.09.2022 17:54
Құрылған күні: 09.09.2022 17:56

Текст