"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бірінші сынып оқушыларын мектепке бейімдеу бойынша мұғалімге ұсыныстар

12.09.2022

Бастауыш мектептің бірінші сыныбында жұмыс істейтін әр мұғалім балалардың оқуға деген ұмтылысы, оның жетістігі бірінші сынып оқушыларының психологиялық және физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін сауатты білім беру ортасы құратын бірқатар факторлармен анықталатынын есте ұстауы керек.

Баланың мектепте болуының алғашқы күндері Мұғалім ерекше назар аударуды талап етеді. Балалардың абайсыздық, тыныштық, тез алаңдаушылық, мінез-құлқын басқара алмау сияқты қасиеттері олардың психикасының ерекшеліктерімен байланысты екенін есте ұстаған жөн, сондықтан балаларға өткір ескертулер жасамау, оларды тартпау, назарын оқушының жағымды көріністеріне аударуға тырысу керек.

Мұғалім осы жастағы көптеген балалар тапсырмаларды тек ересек адамның көмегімен орындай алатындығын білуі керек, ол әрекеттер тізбегін ұсынады. Бұл оқушының теріс сипаттамасы емес, бірақ жас және жеке ерекшеліктерін және "мектептегі жетілу"деңгейін көрсетеді.

Мұғалімнің бірінші сынып оқушыларымен қарым-қатынас стилі баланың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау қабілетімен байланысты мінез-құлық ерекшеліктерін ескеруі керек. Бірінші сынып оқушыларының арасында командада қарым-қатынас жасауда әртүрлі қиындықтарға тап болған балалардың пайызы өте жоғары. Бұған мұғалімнің сабақ жүргізуіне кедергі келтіретін гиперактивті балалар да, сынып-сабақ жағдайынан қорқатын, жауап беруден ұялатын және мұғалімді білмейтін немесе тыңдамайтын әсер қалдыратын балалар да кіреді. Екеуі де мұғалімнің мейірімді және шыдамды жұмысының әртүрлі формаларын қажет етеді.

Мұғалімнің үні сенімді және жұмсақ болуы керек. Мұғалімнің бірінші сынып оқушыларымен қарым-қатынасының авторитарлық стиліне жол берілмейді. Ауызша емес қарым – қатынастың әртүрлі тәсілдерін елемеуге болмайды-баланы құшақтап, қолын созыңыз және т.б. бұл баланы тыныштандырып қана қоймай, оған ересек адамның оған жақсы қарым-қатынас жасайтынына сенімділік береді. Бұл жағдайға ерекше назар аудару керек, өйткені бірінші сынып оқушылары үшін мұғалімнің оған деген жақсы, оң көзқарасы маңызды, ол баланың нақты жетістіктеріне тәуелді болмауы керек.

Балалардың дербестігі мен белсенділігін дамыту үшін баланың әрбір сәтті қадамын, сұраққа өз бетінше жауап табуға әрекетін (тіпті сәтсіз) оң бағалау маңызды. Балаларға шығармашылық оқу тапсырмаларын беру өте пайдалы. Сонымен бірге балалар ұрыссын, талқылаңыз, қателесіңіз, мұғаліммен бірге дұрыс шешім табыңыз.

Ойынды оқу процесіне қосу өте маңызды және маңызды, оны бірінші сынып оқушысының өміріне тыйым салмайды және жоққа шығармайды. Рөлдік ойындар мен ережелері бар ойындар, сондай-ақ оқу іс-әрекеті нәтиже береді, өзін-өзі бағалауды, өзін-өзі бақылауды және тәуелсіздікті дамытады. Ережелері бар ойындар әр сабақта болуы керек. Дидактикалық ойындарда әрқашан шешуге болатын оқу міндеті болады. Бұл ойындар барысында бала СТАНДАРТТАР ЖҮЙЕСІН үйренеді – этикалық, сенсорлық, практикалық. Рөлдік ойындар оқушының еркін мінез-құлқын, қиялын, шығармашылығын қалыптастыру үшін маңызды, сондықтан оны оқыту қажет.

 

Ұсынымдар:

1. Физиологиялық бейімделудің оңтайлы процесін қамтамасыз етіңіз, яғни ұзақ уақыт бойы кернеу, шаршау және шамадан тыс жұмыс баланың денсаулығына зиян тигізуі мүмкін екенін есте сақтаңыз, яғни.:

* қызмет түрлерін уақытылы ауыстыруды қамтамасыз ету;

* бір тақырыпқа, монотонды қозғалыстарға ұзақ уақыт назар аударуды талап ететін тапсырмалар бермеңіз;

* заттармен практикалық іс-әрекеттерге, көрнекілікпен жұмыс істеуге көбірек орын бөлу.

2. Бейімделу қиындықтары бар балалармен жүйелі түрде жеке жұмыс жасаңыз.

3. Психофизикалық дамуы мен мінез-құлқындағы ерекшеліктері бар балаларға сараланған және жеке көзқарасты қамтамасыз ету: леворукия, гиперактивтілік синдромы, ұялшақтық, невроз және т. б.

4. Құрдастар тобында төмен мәртебеге ие балаларды қоғамдық маңызы бар іс-шараларға қосу, олардың беделі мен өзін-өзі бағалауды арттыру.

5. Балалармен педагогикалық қарым-қатынастың белсенді және жағымды стилін қолданыңыз және мұғалім мен тәрбие әдістеріндегі ең жақсы сабақтастықты қамтамасыз етіңіз.

6. Ұжымды қалыптастыру және қолайлы әлеуметтік - психологиялық климат құру үшін белсенді жұмыс түрлерін қолданыңыз.

7. Өмірдің 6-шы жылындағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін білу (7 жылдық дағдарыс кезеңінде болып жатқан өзгерістерді қоса алғанда) - оқушылармен неғұрлым тиімді өзара іс-қимылдың КЕПІЛІ.

8. Балаларға өз іс-әрекеттерін ұйымдастыруға көмектесіңіз, сабақтан сабаққа дейінгі әрекеттер тізбегін қайталаңыз.

9. Тапсырманы жаза ретінде емес, ең мұқият емес оқушылардан қайталауды сұраңыз.

10. Егер бірдеңе түсініксіз болса, балаларды сұрақтар қоюға шақырыңыз. Бірінші сынып оқушылары бір және бірнеше рет сұрауға бейім екенін ескеріңіз.

11. Ойын техникасын, арнайы білім беру ойындарын қолданыңыз. Көбінесе 6 жасында ойын әлі де жетекші қызмет болып қала береді.

12. Әр сынып оқушысымен жеке қарым-қатынас орнатыңыз; олардың қуаныштары мен тәжірибелерінен хабардар болыңыз.

13. Өз іс-әрекеттеріңізді үнемі талдаңыз, жаңа тиімді әдістерді, оқыту әдістерін іздеңіз, ынтымақтастық әдісін және сараланған оқыту әдістерін қолданыңыз.

Есіңізде болсын, бірінші сынып оқушысы - бұл өтпелі аймақтағы кішкентай адам, болашаққа ұмтылған, ересектер тарапынан өзінің күрделі ішкі әлемін құрметтеуге және құрметтеуге құқығы бар.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 12.09.2022 18:05
Құрылған күні: 12.09.2022 18:10

Текст