"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орыс тілі мұғалімі

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына сәйкес "Ақмола облысы Білім басқармасы Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының 2 жалпы білім беретін мектебі" КММ. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 30 наурызда № 7495 болып тіркелді жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 2021.11.19 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021.11.22 № 432 "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" бірлескен бұйрығымен. 17 сағат жүктемемен бос лауазымға орналасуға

Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100,

Т. 55435, 87778805699

atb.shkola2@gmail.com

2) орыс тілі мұғалімі талап етіледі, педагогтің біліміне, біліктілігі мен жұмыс өтіліне байланысты лауазымдық жалақысы 302 842  т.т. құрайды.

3) Педагогтің көрсетілген бейін бойынша жоғары педагогикалық білімі болуы тиіс, жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл және біліктілік санатының болуы қажет.

 

4) құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі. Құжаттарды қабылдау Атбасар ауданы, Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100 уй3, 105 кабинет  мекенжайы бойынша жүзеге асырылады.

5) конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тізбесі қажет:

     Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

    жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

     кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

     Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

     еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

     "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

     психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

     наркологиялық ұйымнан анықтама;

     Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

    Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

6) педагогтің бос лауазымы – тұрақты мерзімі.

 

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің лауазымдық міңдеттері.

оқытылатын тілдің ерекшеліктерін ескере отырып, балаларды оқытуды жоспарлайды және ұйымдастырады;

қазақ, орыс тілдерін меңгеру үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететін балалармен ұйымдастырылған оқу іс-шараларын жүргізеді;

мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғасының тілдік мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, олардың жеке қабілеттерін ашып, дамытуға ықпал етеді;

әртүрлі формаларды, әдістерді, әдістемелер мен оқу құралдарын сауатты пайдаланады, инновациялық технологияларды меңгереді;

жоспарлауға ғылыми-әдістемелік көзқарасты жүзеге асырады, дамыта оқытуға бағытталған сабақтардың бағдарламалық материалын пысықтауға және түзетуге қабілетті;

бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді;

әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, білім беруді ұйымдастыруда балаларға арналған іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге белсенді қатысады, кәсіби құзыреттілігін арттырады; оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынас жасайды;

ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға жауапты.

27.           Білуге тиіс:

бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілерін білім беруді дамыту үтттін; педагогикалық этика нормалары; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; педагогика мен психология негіздерін, педагогика ғылымы мен практикасының жетістіктерін;

балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулық талаптар; еңбек заңнамасының негіздері, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер; алғашқы көмек көрсету негіздері.

28.           Біліктілік талаптары:

бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік білімі немесе жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

және (немесе) біліктілігінің орташа деңгейі, мамандығы бойынша жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, сарапшы- педагог үшін - кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, магистр - оқытушыға мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 жылды құрайды.

29.           Кәсіби құзыреттердің анықтамасы бар біліктілік талаптары?

1)            "мұғалім-модератор":

«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек: бағдарламалық материалдың мазмұны мен құрылымын білу; инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;

әртүрлі жас топтарындағы дағдылар мен дағдылардың даму деңгейін диагностикалау;

әдістемелік жұмысқа қатысу: білім беруді ұйымдастырудағы педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу, баланың дамуы үшін пәндік - кеңістіктік дамушы ортаны өзгертуге, әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, семинарларға, конференцияларға белсенді қатысу; кәсіби біліктілігін арттыру;

білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жалпылау;

білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуына;

2)            «мұғалім - сарапшы»:

«мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудағы әдістемелік жұмыстарға, аудан, қала деңгейіндегі іс-шараларға қатысу:

педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу, кәсіби біліктілігін арттыру; ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын қолдану, тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және кәсіби дамудың басым бағыттарын анықтау: білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жалпылау, қатысушылардың болуы. аудан/қала деңгейіндегі жарыстар, жарыстар;

3)            "оқытушы-зерттеуші":

«сарапшы педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

оқу бағдарламаларын, оқыту әдістерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;

аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің іс -шараларына, семинарларға, конференцияларға қатысуға;

балалардың зерттеушілік дағдыларын дамыту;

балалардың қалалық, облыстық жарыстарға қатысуын жүзеге асыруға;

тәлімгерлік тәжірибесі;

көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара әрекеттесу дағдыларын қолдану;

мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану;

аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру бойынша әдістемелік әзірлемелері болуы; сабақты зерделеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын қолдану, оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгер болу және даму стратегияларын анықтау, облыс/қала деңгейінде тәжірибе жинақтау. республикалық маңызы бар және астана, облыстық деңгейдегі жарыстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы /республикалық маңызы бар қалалар мен астана;

4)            "мұғалім-шебер":

«оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай- ақ:

жаңа бағдарламалар мен педагогикалық технологияларды әзірлеу бойынша эксперименттік жұмыстарға қатысу;

республикалық деңгейдегі шығармашылық байқауларға қатысу нәтижелері бойынша балалардың жетістіктері болуы;

республикалық деңгейдегі әдістемелік жұмыстарға, тәжірибені республикаға аударуға және енгізуге белсенді қатысу;

авторлық бағдарламасының болуы немесе КЦМ8 бекіткен жарияланған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (бірлескен авторы) болу;

жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және аймақтық деңгейде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;

республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушысы болуға немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық олимпиадаларға қатысушыларды дайындауға.

Құжаттар 19.01.2024 бастап 25.01.2024 аралығында қабылданады, комиссия отырысы 26.01.2024 ж.


/public/files/2024/1/18/180124_164117_russoved-kaz-1.pdf

Жаңартылған күні: 18.01.2024 16:41
Құрылған күні: 18.01.2024 16:41

Текст