"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының  № 2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Атбасар отдела образования по  Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды тәрбиешісі

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына сәйкес "Ақмола облысы Білім басқармасы Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Атбасар қаласының 2 жалпы білім беретін мектебі" КММ. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 30 наурызда № 7495 болып тіркелді жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 2021.11.19 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021.11.22 № 432 "Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" бірлескен бұйрығымен, 1 ставка жүктемемен бос лауазымға орналасуға.

Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100,

Т. 55435, +7 777 8805699

atb.shkola2@gmail.com

2) Мектепалды тәрбиешісі талап етіледі, педагогтің біліміне, біліктілігі мен жұмыс өтіліне байланысты лауазымдық жалақысы 145 000 тг құрайды.

3) Мектепалды тәрбиешісі көрсетілген бейін бойынша жоғары педагогикалық немесе арнайы орта педагогикалық білімі болуы тиіс, жұмыс тәжірибесі және біліктілік санатының болуы құпталады.

4) құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі. Құжаттарды қабылдау Атбасар ауданы, Атбасар қаласы, Веденеев көшесі, 100 үйі, 106 кабинет  (бухгалтерия) мекенжайы бойынша жүзеге асырылады.

5) конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тізбесі қажет:

     Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

    жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

     кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

     Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

     еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

     "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

     психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

     наркологиялық ұйымнан анықтама;

     Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

    Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидалары туралы 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

6) Мұғалімнің бос лауазымының мерзімі тараптардың келісімі бойынша бекітілген жеке еңбек шартына сәйкес.

Мектепалды тәрбиешісінің лауазымдық міңдеттері:

     әрбір баланың жеке басын дамыту мақсатында балалардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;

      әлеуметтік-психологиялық оңалту, әлеуметтік және еңбекке бейімделу үшін жағдай жасауды қамтамасыз ету бойынша күнделікті жұмысты жүзеге асырады;

      оқушылардың күнделікті тәртібін, олардың үй тапсырмасын дайындауын, қоғамдық пайдалы еңбекке қатысуын ұйымдастырады;

     оларды оқытуға, бос уақытын ұйымдастыруға және қосымша білім алуға көмек көрсетеді;

      оқушылармен сабақтан тыс уақытта тәрбие жұмысын жүргізеді;

     оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, өзін-өзі күту және жеке гигиена ережелерін сақтау бойынша жұмысты ұйымдастырады;

     медицина қызметкерлерімен бірлесе отырып, тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтауды және нығайтуды қамтамасыз етеді, олардың психофизикалық дамуына жәрдемдесетін іс-шараларды жүзеге асырады, олардың ұйымда болуы кезінде балалардың өмірі мен денсаулығы үшін жеке жауапкершілікте болады;

     топқа бекітілген мүліктің, әдістемелік әдебиеттердің, оқу құралдарының сақталуын қамтамасыз етеді, тауарлық-материалдық құндылықтардың, оқу жабдықтарының, ойыншықтардың есебін жүргізеді, арнаулы әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті бағалайды және анықтайды, арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсету үшін қажетті жағдайлар жасайды, қажеттіліктерге талдау жасайды. арнаулы әлеуметтік қызметтерге арналған балаларды;

    белгіленген есептілік құжаттамасының сапалы және уақтылы дайындалуын және ұсынылуын қамтамасыз етеді;

    студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады;

    аға тәрбиешінің міндеттерін орындау кезінде тәрбиешілердің жұмысын басқарады;

    тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсетеді, инновациялық педагогикалық тәжірибені жалпылауға, тәрбиешілердің біліктілігін арттыруға, олардың бастамаларын дамытуға ықпал етеді.

 

 

Білуге тиіс:

         Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңдары. Қазақстан Республикасы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасындағы мүгедектік және асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу қолдауы туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және балалардың қадағалаусыздығы мен панасыз қалуының алдын алу туралы», «Тұрғын үй қатынастары туралы», «Отбасы үлгісіндегі балалар ауылдары мен жасөспірімдер үйлері туралы» білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;

      педагогика және психология негіздері;

      педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;

      педагогикалық әдеп нормалары;

      басқару, қаржы-шаруашылық қызмет, еңбек заңнамасы негіздерін;

      қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.

 

Біліктілік талаптары:

жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе «Педагогика» мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік білім немесе тәжірибеге қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

      және (немесе) біліктілігінің орташа және одан жоғары деңгейі болса, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, оқытушы-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін – кемінде 4 жыл. жылдар;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда, магистр-оқытушыға мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 жылдан кем емес.

 

Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:

 

1) «мұғалім-модератор»:

      «мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

       тұлғалық-бағдарлы білім беру мен оқыту технологияларын қолдану;

      әдістемелік бірлестіктер мен шеберлік мектептерінің жұмысына қатысу;

      өз жұмысында озық педагогикалық тәжірибені пайдалану;

2) «мұғалім - сарапшы»:

      «мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

       жас ерекшеліктерін және оларға сараланған көзқарасты ескере отырып, оқушыларды тәрбиелеу әдістерін өз бетінше әзірлеу;

      оқу жұмысын талдау әдістерін қолдану; диагностикалық жұмыстың ұйымдастыру формалары;

      шығармашылық шеберханаларға жетекшілік ету;

3) мұғалім -зерттеуші:

      «мұғалім - сарапшы» біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

      ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;

      жаңа педагогикалық технологиялар мен білім беру әдістерін әзірлеу;

      оларды тестілеу бойынша жұмыс;

      әдістемелік ұсыныстарды немесе ғылыми жарияланымдарды кейіннен жариялау арқылы озық педагогикалық тәжірибені қорытындылау;

      білім беру саласындағы өзекті проблемаларды әзірлеу үшін шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

4) "мұғалім-шебер":

     мұғалім -зерттеуші:біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

      ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыс әдістерін қолдану;

      жаңа педагогикалық технологиялар мен білім беру әдістерін әзірлеу;

      әдістемелік ұсыныстарды немесе ғылыми жарияланымдарды кейіннен басып шығару арқылы оларды тексеру, озық педагогикалық тәжірибені қорытындылау бойынша жұмыс жүргізу;

      білім беру саласындағы өзекті проблемаларды әзірлеу үшін шығармашылық топтарға жетекшілік ету;

      Облыстық оқу-әдістемелік кеңесі мен ОМЖ бекіткен оқу-әдістемелік кешендері болуы керек.

Құжаттар 12.10.2023 бастап 18.10.2023 аралығында қабылданады, комиссия отырысы 19.10.2023ж.

/public/files/2023/10/11/111023_174702_vospitately-kaz.pdf

Жаңартылған күні: 11.10.2023 17:48
Құрылған күні: 11.10.2023 17:48

Текст