Алдымен сабаққа орын дайындаңыз: үстелден артық заттарды алып тастаңыз, қажетті оқулықтарды, оқу құралдарын, дәптерлерді, қағазды, қарындаштарды және т. б. ыңғайлы орналастырыңыз. Сабақ жоспарын жасаңыз. Бастау үшін, Сіз кім екеніңізді анықтаңыз - "үкі" немесе "жылан", және осыған байланысты таңертеңгі немесе кешкі сағаттарды барынша пайдаланыңыз. Ең қиын, ең нашар білетін бөлімнен бастаңыз.
Бірақ егер саған "раскачаться" қиын болса, бастауға болады сол материал, ол саған ең қызықты және жағымды. Мүмкін сіз біртіндеп жұмыс ырғағына енесіз, және ол жүреді. Сабақтар мен демалыстарды ауыстырыңыз, айталық, 40 минут сабақ, содан кейін 10 минут - үзіліс. Бұл уақытта ыдыс-аяқты жууға, гүлдерді суаруға, жаттығулар жасауға, душ қабылдауға болады. Бүкіл оқулықты жатқа оқып, есте сақтауға тырысудың қажеті жоқ. Жоспарларды, схемаларды және жақсырақ қағазға құрастыру арқылы материалды құрылымдау пайдалы. Жоспарлар пайдалы, өйткені оларды ананың қысқаша қайталауында қолдану оңай.
Осы тақырып бойынша мүмкіндігінше әр түрлі жарияланған тесттерді орындаңыз. Бұл жаттығулар сені тест тапсырмаларының конструкцияларымен таныстырады. Қолыңызда секундомермен жаттығыңыз, тесттердің орындалу уақытын анықтаңыз (а бөлігіндегі тапсырмаларда орташа есеппен бір тапсырмаға 2 минут кетеді). Емтиханға дайындалғанда, ешқашан ойлама, - деп атап справишься тапсырмасы бар, ал керісінше, ақыл рисуй өзіне көрінісін іс жүзіндегі көрінісі. Емтихан алдында барлық жауап жоспарларын қайталау үшін бір күн қалдырыңыз, ең қиын сұрақтарға тағы бір рет тоқтаңыз.
Дайындаған: педагог-психолог Досмуханова Г. К.