Отбасы көбінесе күрделі қарым-қатынастар әлемі, дәстүрлер мен ережелер сыртқы байқаудан жасырылады, бұл белгілі бір дәрежеде оның мүшелерінің жеке қасиеттеріне және ең алдымен, балаларға әсер етеді. Дегенмен, объективті әлеуметтік факторлары бар, олар, басқаша айтқанда, барлық отбасыларға әсер етпейді. Баланы тәрбиелеуде отбасы басты орынды алады, баланың дүниетанымдық және баланың мінез-құлық нормаларын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Отбасы - мектеп ұжымының ұясы. Мектеп пен отбасының педагогикалық өзара әрекеттесуі балалардың жеке дамуы мен өсуі үшін қолайлы жағдайлар жасау, лайықты өмір сүретін адамның белсенді өмірін ұйымдастыру болып табылады. Аудандық ата-аналар ассоциациясының отырыс қорытындысы бойынша 16 ақпанда «№2 орта мектептің » мектеп ата-аналар қауымдастығының «Отбасылық тәрбие жетіспеушілігін алдын алу. Отбасылық тәрбиелеу мәдениетін қалыптастыру» тақырыбында отырысы өтті. Тәрбиелеу мәселесі ең маңызды мәселелердің бірі болып табылады. адамзаттың дамуымен тікелей және тікелей байланысы бар. Дәстүр бойынша, адамзат білімінің негізгі институты, оның туған күнінен бастап, отбасы болып табылады. Отбасы тәрбиесінің негізі және баланың жеке басын қалыптастырудағы отбасының тәрбиелік рөлі туралы ата-ана Малышева А.Г. қатысты . үлкен қызығушылықпен 7 " А " сынып жетекшісі Исланкина Н.Б. сөзі тыңдалды. Надежда Борисовна отбасындағы отбасылық тәрбиедегі кемшіліктерді және бұл кемшіліктердің баланың қоғамдағы одан әрі дамуына қалай әсер ететінін сипаттады. Әлеуметтік педагог Обухова Д.А. баяндамасы оқушылардың девиантты мінез-құлқының себептеріне және оларды алдын-алуына арналған. Бастауыш сынып мұғалімі Файзиева Р.К. ата-аналар арасында девиантты мінез-құлықтың алдын-алуға арналған сыныптық ата-аналар комитетін тарту бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісті. Өз сөзінде мектептің психологы Г.К.Досмуханова жасөспірімдердің аутодиструктивтік мінез-құлқының алдын-алуымен таныстырды. Сондай-ақ, біздің ауданда 2016-2017 оқу жылынан бастап электрондық журналдар мен kundelik.kz күнделіктер жүйесі жұмыс істейді . Бұл жүйе мұғалімдерге, оқушыларға және олардың ата-аналарына арналған. Мектеп оқу ісінің меңгерушісі Елеуова А.С. Іс жүзінде ата-аналар балаларының жетістіктерін көріп «Күнделік.kz». жүйесімен қалай жұмыс
істейтінін көрсетті. Негізгі білім беру институты - отбасы. Бала отбасында қалай қабылдаса , оны өмір бойы сақтайды. Отбасының тәрбиелеу институты ретіндегі маңыздылығы баланың өз өмірінің маңызды бөлігіне айналуы және оның адамға әсер етуінің ұзақтығына байланысты, тәрбиелеу институттарының ешқайсысын отбасымен салыстыруға болмайды. Баланың тәрбиесінде отбасының рөлі туралы мектеп психологы Докмуханова Г.К. айтты. Отбасы. Отаным. Туған үй. Туған өлкем. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында бұл ұғымдар жаңарған күшпен естіледі. «Рухани жаңғыру» жобалары республикалық сипатта болады. Тарих пәнінің мұғалімі Г.Қожағұлова бағдарламаның мақсаттары мен міндеттерімен таныстырды. Мектеп пен отбасының міндеті осы бағытта бірлесіп жұмыс істеуді жалғастыруға бағытталған.