Қазіргі уақытта жасөспірімдердің, білім беру психологтарының, сынып жетекшілері мен кураторларының оқу орындарынан алыстығына байланысты дәстүрлі іс-шаралармен қатар, жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын-алу үшін қосымша шаралар қабылдау қажеттілігі айқын болып отыр. Көптеген әртүрлі әдістерді ғылыми тұрғыдан қарастыру барысында қашықтағы форматта тиімді деп танылатын және қоршаған ортаға зияндылығы мен емдік тиімділігі бойынша екі әдіс таңдалды. Мұнда экологиялық таза қарым-қатынас дегеніміз басқалардың немесе жасөспірімнің өзі өкінетін салдарға алып келмейтін әрекеттерді білдіреді. Терапиялық әдістер эссе жазу барысында жасөспірімнің тәжірибе туралы ойлауға, ішкі ресурстарды ашуға және сол арқылы өзіне көмектесе алатындығына бағытталған.
Осылайша, келесі шараларды жүзеге асыру ұсынылады:
1. 7-11 сынып оқушыларының «Менің ең жақсы күнім» немесе «Менің ең жаман күнім» тақырыбына эссе жазу. Бұл шара жасөспірімдерге эссе арқылы өз сезімдеріне ішінара жауап беруге мүмкіндік береді, сонымен бірге білім беру психологына эмоционалды-мінез-құлық саласында қиындықтары бар балаларды анықтауға мүмкіндік береді.
2. WhatsApp немесе арнайы сайттар арқылы онлайн-психологиялық кеңес алу мүмкіндігі туралы ата-аналарды хабардар ету. Бұл шара ата-аналарға психологиялық көмек көрсетуге, эмоционалды және мінез-құлық проблемалары бар балалармен конструктивті диалог орнатуға көмектеседі.